Translate our blog in your language.

Onze komende reis vanaf 3 mei

Onze komende reis vanaf 3 mei
Vanaf 3 mei: Noord Thailand, Laos en Cambodja (klik op de foto voor het reisverslag)

Wie zijn wij?

Wie zijn wij?
Wij zijn Henk en Jacqueline en wonen sinds 2012 op Bali. Wij gaan graag op ontdekkingsreis in Indonesie en andere landen in Azie

Welkom op ons blog

Welkom op ons blog

Aantal pageviews t/m vandaag

Aantal pageviews t/m vandaag

Totaal aantal pageviews t/m vandaag

Hot news

Een mijlpaal: Woensdag 23 december 2020
300.000 vieuws.

Translate our blog in your language

zaterdag 13 februari 2021

Op het erf van...

Mijn haren hangen voor mijn ogen en dan zie ik niet zuiver en het is irritant. Dus de hoogste tijd om naar kapper Ketut, bij de dikke boom, te gaan die gewoon in deze Coronatijd geopend is. Terwijl zijn vrouw nog aan het offeren was en Ketut de haren van gisteren wegveegde heb ik even de tijd genomen om het erf op te lopen. Ketut is dus de kapper en zijn vrouw verkoopt van alles in haar warung. Van kauwgom, flessen drinkwater en tegoed voor telefoon en elektra tot benzine. Een knipbeurt kost RP 10.000 (60 eurocent) en de haren zwart verven RP 25.000 (1,50 euro).

De vrouw van Ketut aan het offeren.....dagelijkse kost.
Het rek met de flessen benzine wachtend op een tankbeurt.
Het erf met woonhuis

Volledig Coronaproof
De “salon” aan de achterkant
Het duivenhok
Nog even de haren van gisteren wegvegen voordat ik mag gaan zitten.
Als er geen knipklanten zijn gaat hij hier plat in de rusthouding.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten