Translate our blog in your language.

Onze komende reis vanaf 3 mei

Onze komende reis vanaf 3 mei
Vanaf 3 mei: Noord Thailand, Laos en Cambodja (klik op de foto voor het reisverslag)

Wie zijn wij?

Wie zijn wij?
Wij zijn Henk en Jacqueline en wonen sinds 2012 op Bali. Wij gaan graag op ontdekkingsreis in Indonesie en andere landen in Azie

Welkom op ons blog

Welkom op ons blog

Aantal pageviews t/m vandaag

Aantal pageviews t/m vandaag

Totaal aantal pageviews t/m vandaag

Hot news

Een mijlpaal: Woensdag 23 december 2020
300.000 vieuws.

Translate our blog in your language

dinsdag 22 oktober 2019

De timmerman

Ga ik vier dagen geleden naar de timmerman en ik bestel een plank van 10 cm breed en 3 meter lang, geschaafd met aan één kant een profiel. “Morgen klaar”. Ik ga een dag later om de plank te halen “sorry...vergeten...morgen!  Ik ga gisteren dus weer. De timmerman is er niet en zijn vrouw weet van niets. Dus weer geen plank. Ik zend de beste brave timmerman een smsje en krijg als antwoord: “Sorry ik ben het weer vergeten, morgen heb ik de plank. Ik ga dus met nieuwe moed en oude hekel vanmiddag naar de timmerman. Hé hij is er maar geen plank.”Sorry ik ben het nu niet vergeten maar vandaag zijn alle werkers vrij vanwege een ceremonie”. “Ik heb heb nog wel een andere plank liggen maar die is breder dan 10 cm”. ......Hoef ik niet...steek die maar in je......Ik heb tot tien geteld met een schop tegen het achterwiel van mijn motor en ben vertrokken met de bekende Balinese glimlach want die heb ik inmiddels aardig onder de knie na een jaartje of negen.....morgen beter als de werkers er weer zijn! De aanhouder wint....altijd!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten