Translate our blog in your language.

Onze komende reis vanaf 3 mei

Onze komende reis vanaf 3 mei
Vanaf 3 mei: Noord Thailand, Laos en Cambodja (klik op de foto voor het reisverslag)

Wie zijn wij?

Wie zijn wij?
Wij zijn Henk en Jacqueline en wonen sinds 2012 op Bali. Wij gaan graag op ontdekkingsreis in Indonesie en andere landen in Azie

Welkom op ons blog

Welkom op ons blog

Aantal pageviews t/m vandaag

Aantal pageviews t/m vandaag

Totaal aantal pageviews t/m vandaag

Hot news

Een mijlpaal: Woensdag 23 december 2020
300.000 vieuws.

Translate our blog in your language

donderdag 11 oktober 2018

Op het strand

Ik kom elke dag dezelfde mensen tegen op het strand. Sommige lopen lekker te wandelen zoals ik en anderen zijn aan het zoeken, bij laag water, of er nog wat eetbaars is te vinden. Vanmorgen zat een voor mij bekende man met een stuk gereedschap gleuven in het zand te maken. Hij zei me dat hij op zoek was naar "Remis". Dat is een balinees woord voor mosselen of zoiets. Ze zien er niet uit als mosselen ( bedankt Rob). Ik begreep hem niet helemaal dus hij liet er één in zijn hand zien. Het rare is dat ik deze man al zeker vijf jaar ken, hij is altijd zoekende naar iets of doende met zijn boot die tegen het strand ligt. De zee op om te gaan vissen doet hij al lang niet meer maar zijn boot heeft hij nog. Maar dit heb ik hem nog nooit zien doen. De zonsopgang was ook prachtig vandaag......de zon met daarboven een dikke dreigende wolk die na een 15 minuten weer verdwenen was.





Geen opmerkingen:

Een reactie posten