Translate our blog in your language.
Wie zijn wij?
Welkom op ons blog
TAB Indeling
Aantal pageviews t/m vandaag
Aantal pageviews t/m vandaag
Totaal aantal pageviews t/m vandaag
Hot news
Een mijlpaal:
Woensdag 23 december 2020
300.000 vieuws.
Translate our blog in your language
dinsdag 27 maart 2012
Air Asia - een service om van te huilen
Als er naar Azië wordt gevlogen dan spreekt men altijd over de geweldige service van de Aziatische vliegmaatschappijen. De service aan boord is altijd prima en de stewardessen zijn bijna altijd voorzien van maatje 36 en super vriendelijk. Maar wij zijn inmiddels een ander mening toegedaan over de service in de boekingsfase van de tickets.
De service van Air Asia is een groot drama!
Op 25 mei 2011 ontvingen wij een prima aanbod voor een vlucht vanaf London-Gatwick naar Bali.
Een mooie prijs met een acceptabele toeslag voor extra bagage. Dus snel geboekt want het was toch wel erg aantrekkelijk om voor 140 Engelse pond p.p + tax, naar Denpasar te kunnen vliegen. Dus 23 april op naar Bali. De vlucht vanaf Alicante naar Londen-Gatwick ook snel geboekt met Easy Jet. Dus alles in kannen en kruiken...dachten we!
Op 19 januari 2012 kregen wij de melding per email dat alle vluchten vanaf Londen per 1 april zijn geannuleerd. Een email met heel veel excuses. De Europabestemmingen Londen en Parijs waren niet meer winstgevend. Niet zo gek met die lage prijzen!
Later in de maand januari kregen wij een alternatief aanbod met Malaysian Airways of ons geld terug. We mochten kiezen. Wij kozen voor het alternatief met MAS. En toen begon het servicedrama!
Op 27 februari ontvingen wij de bevestiging van de geboekte vlucht bij Malaysian. Maar de vebindingsvlucht van Kuala Lumpur naar Bali was gezet op 24 mei i.p.v. 24 april. Na heel veel mailen en ook heel veel bellen naar die akelige callcenters zijn wij er nog steeds niet in geslaagd om de datum veranderd te krijgen naar 24 april. Steeds als we mailen krijgen we geen respons. Als we bellen naar Singapore want dat is het enige callcentre van Air Asia wat bereikbaar is, dan worden we vriendelijk te woord gestaan, we worden lekker lang in de wacht gezet en we krijgen weer een ander emailadres waarheen we kunnen mailen wat ons probleem is.
Dus vandaag weer 30 minuten gebeld met Singapore, weer een vriendelijke dame aan de andere kant van de wereld en weer een email gestuurd, nu naar London Gatwick.
Dus wachten we weer af wat er (of niet) gaat komen. Wordt vervolgd.
Abonneren op:
Reacties posten (Atom)
Geen opmerkingen:
Een reactie posten