Translate our blog in your language.

Onze komende reis vanaf 3 mei

Onze komende reis vanaf 3 mei
Vanaf 3 mei: Noord Thailand, Laos en Cambodja (klik op de foto voor het reisverslag)

Wie zijn wij?

Wie zijn wij?
Wij zijn Henk en Jacqueline en wonen sinds 2012 op Bali. Wij gaan graag op ontdekkingsreis in Indonesie en andere landen in Azie

Welkom op ons blog

Welkom op ons blog

Aantal pageviews t/m vandaag

Aantal pageviews t/m vandaag

Totaal aantal pageviews t/m vandaag

Hot news

Een mijlpaal: Woensdag 23 december 2020
300.000 vieuws.

Translate our blog in your language

donderdag 21 juni 2012

Renovatie buitendouche

De gehele dag bewolkt met in de loop van de morgen één flinke plensbui. De zon hebben we vandaag niet gezien. Om 18.30 uur was de temp. 27,8 graden en een LV van 90%.
één kub zand
De buitendouche ligt nog steeds onder constructie. De metselaar Tarke heeft een aantal weken geleden een stuk van de bovenzijde gesloopt maar hij laat nu op zich wachten omdat ie het te druk heeft met ander werk. Gisterenmiddag zijn de bestelde stenen, zand en cement gebracht. De halve familie was meegekomen om de materialen te lossen. Ik heb ik me voorgenomen zo af en toe, als ik zin heb, 2 uurtjes per dag, alvast een begin te maken. Als de metselaar het druk blijft houden dan zal wellicht de buitendouche door eigen handen gebouwd gaan worden. Vandaag heb ik me ook een metseltroffel en een speciekuip aangeschaft. We gaan het zien en misschien wordt het wel een héél langlopend project.
gezellig giechelend op de foto




ouderwets met plezier de stenen doorgeven
Jacqueline kijkt toe hoe goed ze het doen

1 opmerking: