Translate our blog in your language.

Onze komende reis vanaf 3 mei

Onze komende reis vanaf 3 mei
Vanaf 3 mei: Noord Thailand, Laos en Cambodja (klik op de foto voor het reisverslag)

Wie zijn wij?

Wie zijn wij?
Wij zijn Henk en Jacqueline en wonen sinds 2012 op Bali. Wij gaan graag op ontdekkingsreis in Indonesie en andere landen in Azie

Welkom op ons blog

Welkom op ons blog

Aantal pageviews t/m vandaag

Aantal pageviews t/m vandaag

Totaal aantal pageviews t/m vandaag

Hot news

Een mijlpaal: Woensdag 23 december 2020
300.000 vieuws.

Translate our blog in your language

zondag 28 april 2013

een harde balk

Het is net over half zeven en ik wordt verwelkomt op het voorterras door een rokerige buitenlucht. De achterbuurman vond het weer eens nodig om zijn vuilnis te verbranden. De temp. is net geen 23 graden en het is windstil. De LV is 90%+. 
Dit stinkende rookgordijn verhindert dat de zon zich (nog) niet kan laten zien. Bali zit vol met ceremonies en tradities zoals ook het verbranden van alles wat ze niet kunnen gebruiken.
Ik hoorde iets ritselen bij de buren en slofte met mijn slaperige kop daarheen om eens te kijken. Momenteel wordt daar buiten geschilderd en de werkers hebben een soort steigertje gemaakt met dikke houten balken. De Balinezen kunnen er onderdoor lopen maar ik niet en dat heb ik gevoeld. Jeetje wat zijn die balken hard! Suizend en wrijvend aan het voorhoofd slofte ik weer terug naar m'n koppie thee.
dik en hard!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten