Translate our blog in your language.

Onze komende reis vanaf 3 mei

Onze komende reis vanaf 3 mei
Vanaf 3 mei: Noord Thailand, Laos en Cambodja (klik op de foto voor het reisverslag)

Wie zijn wij?

Wie zijn wij?
Wij zijn Henk en Jacqueline en wonen sinds 2012 op Bali. Wij gaan graag op ontdekkingsreis in Indonesie en andere landen in Azie

Welkom op ons blog

Welkom op ons blog

Aantal pageviews t/m vandaag

Aantal pageviews t/m vandaag

Totaal aantal pageviews t/m vandaag

Hot news

Een mijlpaal: Woensdag 23 december 2020
300.000 vieuws.

Translate our blog in your language

vrijdag 12 oktober 2012

op de fiets

Het is bijna half 12 in de morgen. Zonnig en de temp. is 29,9 graden met een LV van 82%. Nauwelijks wind.
Gisteren rond het middaguur kwam ik fietsende schoolkinderen tegen op een smal weggetje tussen de rijstvelden. Ik moest een beetje denken aan mijn schooltijd: op de fiets naar de MULO. Ik kan me goed herinneren dat in Spanje de kinderen gebracht en gehaald worden of met de auto of met de schoolbus. Toch anders!
met plezier van school naar huis

1 opmerking:

  1. Stuk gezonder ook. Wij gingen vroeger ook altijd op de fiets naar school en tussen de middag naar huis om warm te eten. Vlug afwassen en hup op de fiets weer naar school. Goede oude tijd.

    BeantwoordenVerwijderen