Translate our blog in your language.

Onze komende reis vanaf 3 mei

Onze komende reis vanaf 3 mei
Vanaf 3 mei: Noord Thailand, Laos en Cambodja (klik op de foto voor het reisverslag)

Wie zijn wij?

Wie zijn wij?
Wij zijn Henk en Jacqueline en wonen sinds 2012 op Bali. Wij gaan graag op ontdekkingsreis in Indonesie en andere landen in Azie

Welkom op ons blog

Welkom op ons blog

Aantal pageviews t/m vandaag

Aantal pageviews t/m vandaag

Totaal aantal pageviews t/m vandaag

Hot news

Een mijlpaal: Woensdag 23 december 2020
300.000 vieuws.

Translate our blog in your language

dinsdag 21 augustus 2012

strandrommel

Een prachtige dag. Om 13.45 uur was het 30.1 graden met veel zon en nauwelijks wind. Op het strand wel de bekende zeebries. De LV is 74%.
Het heeft even geduurd maar vandaag stond de wind schuin over het strand dus gunstig om weer eens een berg strandafval te verbranden. De laatste keer was 2 weken geleden en toen konden we helaas geen foto plaatsen. Nu wel. Terwijl Jacqueline fluitend Made de hond van Wally kennis liet maken met het strand, kon ik eens lekker het Balinese pyromaantje uithangen. 
Het was al niet zo' n koude dag en dichtbij het vuurtje was het al helemaal niet te harden dus snel aansteken en wegwezen. Terwijl de voor de Balinezen bekende rookpluimen het dorp grijsblauw omhulden, genoten wij van de geweldige zee die we voor de deur mogen hebben.
fluitend Made uitlatend op het strand
eindelijk pyromaantje spelen

3 opmerkingen:

  1. Hallo, het gaat jullie goed daar in Bali, lees ik steeds. De rust straalt vanaf de letters. Hier in Spanje word het met de week slechter, maar we hebben nog wat brood op de plank. Gelukkig zitten we al een tijdje in een hittegolf van rond de 40 graden, dus we hebben geen honger. Grapje. Zoals ik de vorige keer al schreef heb ik ook een weblog. Die schrijf ik dan op mijn iPad, plaats het. Dan maak ik hem op de computer weer open op bewerken en plaats ik de foto. Schrijven en plaatsen jullie op de computer of op een iPad. Misschien kan het wel niet eens, maar ik denk,ik waag er een berichtje aan. Tussen haakjes wat hebben jullie een mooi huis. Groeten, Paula pedreguer Spanje.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi fikkie. Ik mag in dit seizoen nog even niet...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Henk,zit je haar niet een beetje in de war

    BeantwoordenVerwijderen