Translate our blog in your language.

Onze komende reis vanaf 3 mei

Onze komende reis vanaf 3 mei
Vanaf 3 mei: Noord Thailand, Laos en Cambodja (klik op de foto voor het reisverslag)

Wie zijn wij?

Wie zijn wij?
Wij zijn Henk en Jacqueline en wonen sinds 2012 op Bali. Wij gaan graag op ontdekkingsreis in Indonesie en andere landen in Azie

Welkom op ons blog

Welkom op ons blog

Aantal pageviews t/m vandaag

Aantal pageviews t/m vandaag

Totaal aantal pageviews t/m vandaag

Hot news

Een mijlpaal: Woensdag 23 december 2020
300.000 vieuws.

Translate our blog in your language

woensdag 9 mei 2012

Shoppen

Een dag zoals wel vaker. Warm met temp. van ca. 30 graden. Half bewolkt en geen wind. De luchtvochtigheid is niet bekend omdat we geen mobiel weerstation bij ons hebben.
Er is al veel over gezegd en geschreven maar het is waar! Heren.....laat je vrouw nooit alleen gaan winkelen met jouw creditcard.
Op onze tweede dag in Sanur zei Jacqueline na het ontbijt: "Vandaag ga ik eens lekker een uurtje alleen shoppen en dan zet ik jou wel af bij een opvangcentrum waar je een lekker broodje kroket kan eten". Een wat??? "En dan kom ik je later daar wel weer ophalen". Oké ik zie het wel, veel plezier!
het opvangcentrum in bar Amsterdam
lekker hoor een broodje kroket met mosterd
Ik dacht natuurlijk die gaat een jurkje of een ketting ofzo scoren. Maar dat liep geheel anders. Ze kwam terug met de droge mededeling dat ze een auto had gekocht! Toch wel even wat anders dan dat jurkje. hahahahaha.
Morgen ontvluchten we de toeristische hectiek van het het volgelopen Sanur met Hollanders en Australiers en gaan we weer naar huis. Naar de rust en de ruimte.Ook beter voor de knip!
de deal is gesloten. Een Toyota Rush.

4 opmerkingen:

  1. Katrien en René9 mei 2012 om 20:01

    laat Jacqueline maar haar gang gaan. heb je goed gadaan meissie. jou kun je nog eens een creditcard meegeven. ziet er cool uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hou ik wel van: ondernemende dames!!

    Groetjes
    Lottie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Toppie hoor en een prachtige auto. Veel plezier ermee!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Goed gedaan Jaqueline, en wat een mooie auto.
    Ik vind dat ook een zaak voor vrouwen. Toen wij een auto ongeluk hadden en ik in het ziekenhuis lag, kwam het mannetje een paar dagen later met een nieuwe auto. Precies de zelfde als we hadden ook de kleur. Zou bij ons vrouwen niet gebeuren. Veel plezier met de nieuwe auto.

    BeantwoordenVerwijderen